Harmen Stap Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik zogenaamd 'te enthousiast' ben. Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is twee mensen een PM gestuurd en een banner en profielfoto voor het kanaal gemaakt. Is dat nou te enthousiast? Ja oké, als ik nou meteen al slechte gemonteerde video's zou gaan spammen alleen maar om de bal aan het rollen te krijgen, dan zou ik inderdaad te enthousiast zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ik zogenaamd 'te enthousiast' ben. Het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is twee mensen een PM gestuurd en een banner en profielfoto voor het kanaal gemaakt. Is dat nou te enthousiast? Ja oké, als ik nou meteen al slechte gemonteerde video's zou gaan spammen alleen maar om de bal aan het rollen te krijgen, dan zou ik inderdaad te enthousiast zijn. Dat heb ik toch ook niet gezegd? Ik adviseerde slechts enige terughoudendheid en een goede voorbereiding en sprak juist waardering uit voor je enthousiasme.. Ook ik zou er voorstander van zijn als het forum erbij betrokken is in de vorm van de beheerders / eigenaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Dan zijn we het eens. Sorry voor het misverstand. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.