Tanfana Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ja ik was weer op marktplaats aan het snuffelen. Deze plunjebaal met inhoud komt vast wel iemand van pas. http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m766032297-plunjebaal-landmacht.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Succes er mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Zeer handige en stevige tas . Heb er zelf ook een . Ophalen als die kans krijgt . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 14 januari 2014 Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Met een beetje geluk zit die dikke oude olijfgroene jas in en mestin en pukkels (tassen) en isolatie kleding. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Ik heb een mail gestuurd om hem te reserveren. Ik heb zelf geen belangstelling. Als je interesse hebt of hem op kunt halen laat het dan even weten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 14 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2014 Of van die heerlijk warme sokken en hemden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 15 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Ik kreeg net een mailtje terug. De baal is al vergeven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oakie Geplaatst: 15 januari 2014 Delen Geplaatst: 15 januari 2014 Beste wat je eventueel eruit kan halen zijn; col-shawl en regenpak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.