borg2 Geplaatst: 28 oktober 2013 Delen Geplaatst: 28 oktober 2013 Ik vraag me af of dit iets waard is: http://www.proki.org/pet-safe.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 oktober 2013 Delen Geplaatst: 28 oktober 2013 Tja, als je voor jezef ook zoiets hebt... Voor de rest lijkt het mij onzin. Als je een ruimte in je woning/BOL luchtdicht maakt met de nodige filters erin dan heb je die plastic zak voor je huisdier niet nodig zolang je het beest in dezelfde ruimte houd ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 28 oktober 2013 Delen Geplaatst: 28 oktober 2013 id je huisdier gewoon lekker bij je houden heb je meteen een levende kruik ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 oktober 2013 Delen Geplaatst: 28 oktober 2013 Volgens mij is dit weggegooid geld . De Engels tekst kan ik niet lezen maar ik weet wel wat NBC is . Met een atoom aanval heb je een Flash en daar is die plastic zak niet tegen bestand . Dus de N van NBC valt al weg . Hoog uit bruikbaar bij een gas ontwikkeling . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.