Ga naar inhoud
GENEGEERD

Rokon, 2wd motor


hakin9

Aanbevolen berichten

Mooi ding. Ik reed gisteren naar huis en onderweg zag ik een boer die met een kleine gemotoriseerde ploeg of iets dergelijks onderweg was naar een ander weiland. Hij stond op zijn gemak achterop dat ding en reed met wandelsnelheid over het fietspad. Dacht nog dat dat eigenlijk wel ideaal is. Zo'n ding ploegt (letterlijk) overal doorheen. Het kost je nauwelijks inspanning en als het terrein te ruig wordt om achterop te blijven staan laat je het ding rustig voor je uit rollen met alleen je BOB erop zodat je al je kracht kan gebruiken voor het lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mooi ding maar mijn keuze zou het niet zijn.

Hij oogt redelijk zwaar en de bodemvrijheid lijkt ook aan de kleine kant door de kleine wielen.

Dan ook nog de 4wd techniek,meer dingen je moet onderhouden en die stuk kunnen gaan.

Kan waarschijnlijk wel een en ander meenemen.

Als het op vervoer alleen aankomt dan lijkt mij een 125cc of zelfs 80 cc een stuk handiger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...