Ga naar inhoud
GENEGEERD

Water koken als de stroom is uitgevallen (zonder vuur)


darius

Aanbevolen berichten

Zat even te denken over de kookgeuren .

De ergste stank die ik ooit heb geroken was een zeer sterke riool lucht , Rottingsgeur is ook erg penetrant. zeker als je die 2 kunt combineren in de omgeving denk ik dat niemand op de kookgeurtjes af zal komen

 

Neem wat boterzuur. Dat combineert de stank van rottende lijken met de walmen van schijt en kots.

Je kookgeuren zijn dan gelijk weg, want eten doe je dan niet meer... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Co2 is toch zuurstof? leg uit :) ik zie mijn fout niet :D

 

Ezelsbruggetje.

 

O = Oxygen - oxide = zuurstof

C = Carbon - Kool = koolstof

CO = Kool oxide - Mono = 1 > Koolstofmonoxide

CO2 ..... Di = 2 > Koolstofdioxie

 

Binden met zuurstof is oxideren - verbranden - roesten.

 

De koolstof in de brandstof (petroleum - kaarsvet - hout - ademhaling - enz.) bindt zich met zuurstof in de lucht.

Brandstof en zuurstof raken op. CO2 is het restproduct.

 

Dus CO2 verdringt de O2 als het ware. Aan CO2 heb je niets om in te ademen, dus je kan stikken.

CO (koolstofmonoxide), bind zich aan het bloed, net als zuurstof, dus je krijgt te weinig zuurstof binnen en dat kan dodelijk zijn. Hoofdpijn - Slaap - Dood.

 

Dat is het wel zo'n beetje, wat er valt uit te leggen... :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een stinkbom toch ?

Als kind maakten we die wel eens met aardappelschillen en pokon en een beetje water en olie duurde wel een paar weken tot die goed stonk ;-)

 

Hahaha, je wist het al..... :D

En dan nu in 200 liter vaten... :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was zeer lief we gebruikten het alleen bij de mensen die het verdienden ( he wat jammer er is hier geen engel smiley )

 

Klinkt goed, engeltje, maar vertel... Wie verdienden het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was een speelveldje en daar woonde een man naast die zijn hond op ons afstuurde als we te veel lawaai maakten naar zijn zin.

Ook maakte hij onze ballen kapot. ( nee ze kwamen niet op zijn terrein of tegen zijn muur )

 

Er was ook een vrouw met losse handjes

Dat waren dus degene die onze wraak kregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er was een speelveldje en daar woonde een man naast die zijn hond op ons afstuurde als we te veel lawaai maakten naar zijn zin.

Ook maakte hij onze ballen kapot. ( nee ze kwamen niet op zijn terrein of tegen zijn muur )

 

Er was ook een vrouw met losse handjes

Dat waren dus degene die onze wraak kregen

 

Hahaha! Keihard... :)

 

Zo heb ik eens, bij zo'n eikel, een dikke grijze pvc-pijp rookbom (barstensvol met sterretjes en zwawel) in zijn tuin gegooid.

Zelden zo'n vette grijs-gele enorme rookwolk gezien... Zij lakens die buiten hingen werden geel... :D

 

Moestie maar met z'n poten van m'n broertje afblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...