redskull Geplaatst: 3 september 2013 Delen Geplaatst: 3 september 2013 Ik was hem aan het lezen maar zag wc papier staan,maar heeft iemand er weleens over nagedacht dat billendoekjes veelzijdiger zijn en kleiner en hygiënischer zijn dan papier. Gr redskull Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2013 Aangezien je aan het lezen was kijk ook even in het colummetje ernaast daar staat namelijk natte doekjes voor jou misschien een leuke quote van Quido gazzele "Denkt aleer gij doende zijt en doende denkt dan nog" Ik was hem aan het lezen maar zag wc papier staan,maar heeft iemand er weleens over nagedacht dat billendoekjes veelzijdiger zijn en kleiner en hygiënischer zijn dan papier. Gr redskull Verstuurd van mijn C6603 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 @hamster TOPPER!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 gedownload and thanks! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 september 2013 Delen Geplaatst: 12 september 2013 had meer printerpapiermoeten preppen, super boek. dankje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.