Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ondergrondse steden, stelsels, en BOL optie


Ronin Kogaratsu

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gangen of een oud riool ??

 

Leuk dat je het vraagt -geanonimiseerd-. Ik las het, en zei het vanmiddag tegen mijn ouders (beide geboren Horinezen, zo noemen ze dat).

 

Mijn pa zei dat er vroeger, toen hij klein was, een oude man dat al zei en iedereen verklaarde hem voor gek.

Vervolgens, vroeger lag Hoorn aan de Zuiderzee (huidig Ijsselmeer) en de sloten/open riolen stonden ermee in verbinding. De getijden werden gebruikt om deze sloten/ riolen langs kades leeg te spoelen. Later, toen er riolering werd aangebracht, werden deze of gedempt (vandaar de Gedempte turfkade) of overwelft, waarop later gebouwd werd. Ze waren lang vergeten, maar nu weer gevonden.

 

Ofwel als antwoord op je vraag: oude riolen.

 

Voor wie geinteresseerd is in de oude riolen van Hoorn de volgende link (met dank aan mijn pa voor de link :))

http://www.kwaad.net/Hoorn-Riolen.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast morningglory

http://www.vitaminesperpost.nl/Vitamine-D3-1000ie.html?gclid=CjwKEAiAxZKmBRD_5cCvs8SbxXsSJADZBCmdqhny15ZFZJm--SojcnX9A_43_vXnzZSJvZh624FLOxoCeSrw_wcB :-):-)

 

Vochtige omstandigheden in de meeste ondergrondse werken lijkt me een groter probleem dan een vitamine tekort. En je zal zo en zo af en toe naar buiten moeten voor logistieke doeleinden.

 

Onder de grond leven lijkt me niet erg gezond, hoe kom je aan je vitamine D3?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Geheime nazischuilplaatsen" in ruïnes Argentijnse jungle gevonden

 

Een team van Argentijnse archeologen denkt geheime nazischuilplaatsen gevonden te hebben in een aantal aantal ruïnes, verstopt in de jungle aan de grens met Paraguay.

<....>"We kunnen niemand bedenken die in die tijd zulke bouwwerken heeft neergezet op zo'n moeilijk bereikbare plek.

<...>Volgens de onderzoekers zou een van de gebouwen gebruikt kunnen worden als uitkijkpost. De gebouwen hebben een panoramisch uitzicht en hebben muren van wel drie meter dik.

 

ww.clarin.com-video

 

bouwwerk1.JPG.34d78fe46485654da84c95a13f29241c.jpg bouwwerk2.JPG.5e242be483d487d3ff17cd5339cd5799.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...