Kans Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Frank lees het topic over zonnepanelen in de tropen. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat aspect niet in het accu hoofdstukje aan bod heb laten komen... De Victron site is een meer dan leerzame site om een dagje aan te besteden.. Prep ze, Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 9 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 Frank lees het topic over zonnepanelen in de tropen. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat aspect niet in het accu hoofdstukje aan bod heb laten komen... De Victron site is een meer dan leerzame site om een dagje aan te besteden.. Prep ze, Kans Hoi Kans, Jou kennende zal je het vast wel beschreven hebben Maar ja, ik heb soms wel de huid van een olifant, maar helaas niet het geheugen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 18 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2013 Zoals beloofd zou ik hier nog op terugkomen. De accu's waar het om gaat zijn van het merk AGM. Ondanks een hele redelijke korting, kan het bedrijfje ze niet leveren voor prijzen die enorm concurrerend zijn t.o.v de prijzen via MP. Jammer, had een leuke handel kunnen wezen. Bedankt voor alle reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.