Rodin Geplaatst: 22 mei 2012 Delen Geplaatst: 22 mei 2012 How to grow your own living food (and emergency nutrition) with EasyGreen sprouters http://www.pakalertpress.com/2011/11/18/how-to-grow-your-own-living-food-and-emergency-nutrition-with-easygreen-sprouters/ Gaat natuurlijk niet om de EasyGreen sprouters, maar de manier waarop deze soort van voedselvoorziening tot stand komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Wat een gave berichten allemaal, even specifiek op deze reageren, ik ontspruit al lang en vind het heerlijk en het is te makkelijk en gezond. Ik gebruik sproutbags, wat niet meer is dan een washand met sluitkoord. Dit is gemakkelijk en zou op en rugzak gevonden kunnen worden als nodig voor onderweg. Zaadjes weken er in doen en vochtig houden meer is het niet. Het is wat mobiele oplossing dan kas versies, opbrengst is natuurlijk ook lager Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 28 mei 2012 Delen Geplaatst: 28 mei 2012 Inderdaad handige spruiter. Maar ik hou het bij m'n potten spruitzakken, gestapelde spruiters, enz. De gestapelde spruiters gebruiken het minste water. De aakken drogen redelijk snel uit en moeten vaker gedompeld worden. En wat gebruik jij nu Rodin, om te spruiten? Waar koop je je kiemzaden?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
salwakaleem Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Interessant, thnx, vooral dat boek uit 1978...ze hebben aan zowat alles gedacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.