hamster Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Hoi preppers Dit keer geen download van hamster maar een oplossing van een probleem, welke zul je afvragen? Nou het ging om mijn firesteel want waar laat je nou zo'n ding, in je zak of om je nek, edc, bob enz enz. vandaar dat ik een oud mes tasje bevestigd heb aan mijn mes (lederen schaft) door middel van naald en garen en hierin mijn firesteel heb gedaan het werkt perfect. Zie afbeeldingen. Hamster Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Hoi @hamster, Ziet er tof uit. Ga je je houder nu ook zwart maken? Of laat je het zo? Wel één nadeel, mes kwijt is firesteel kwijt. Maar goed, we hebben toch een backup als prepper Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Mooi gemaakt, ben altijd wel gek op dat soort sheats, met een vakje voor dit of een extra pouche voor dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2013 @appelflapje ik laat het zo in de natuur heb je ook lichtere vlakken dit breekt het patroon he Hoi @hamster, Ziet er tof uit. Ga je je houder nu ook zwart maken? Of laat je het zo? Wel één nadeel, mes kwijt is firesteel kwijt. Maar goed, we hebben toch een backup als prepper Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 13 juni 2013 Delen Geplaatst: 13 juni 2013 @hamster ja dat is een goeie! haha, nice Ik moet ook eens iets anders gaan maken voor mijn huidige mes. Dit huidige holster is niet veel waard.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2013 @Prepping76 inderdaad en ik had het zakje toch over een zakmes heb ik liever bloot in mijn broekzak zo heb ik bijvoorbeeld ook een paar aan mijn rugzak riemen genaaid Mooi gemaakt, ben altijd wel gek op dat soort sheats, met een vakje voor dit of een extra pouche voor dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2013 goed leer halen en naaien zou ik zeggen @hamster ja dat is een goeie! haha, nice Ik moet ook eens iets anders gaan maken voor mijn huidige mes. Dit huidige holster is niet veel waard.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.