kwakster Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Gedeeltelijk met je eens @kwakster. Ik denk dat bij jou ook wat liefhebberssentiment meespeelt. Daar is overigens niets mis mee. Wil je ook kwijt welk gedeelte je niet met me eens bent, en waar mijn vermeend liefhebberssentiment mogelijk meespeelt ? Ook ik wil graag bijleren waar mogelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 2 maart 2013 Delen Geplaatst: 2 maart 2013 Nee joh. Het is ook niet zozeer dat ik het met je oneens ben, alleen dat je andere criteria hanteert. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 maart 2013 Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Wil je ook kwijt welk gedeelte je niet met me eens bent, en waar mijn vermeend liefhebberssentiment mogelijk meespeelt ? Ook ik wil graag bijleren waar mogelijk. het liefhebbersgedeelte? ik vermoed de prijs de meeste mensen zullen niet even een mes van 500 ballen kopen voor de lol wat ik me wel afvraag bij zulke mesjes, gebruik je ze ook echt? kijk als ik een mora kwijtraak in het veld nja jammer dan ik haal wel een nieuwe dat lijkt me met zon mes toch wat minder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kwakster Geplaatst: 3 maart 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2013 Dit mes is niet van mij, ik heb hem slechts geslepen voor een forumlid. Voor zover ik weet draagt & gebruikt de eigenaar al zijn messen, en hoe vreemd het misschien mag klinken: deze GB is eigenlijk nog een van zijn goedkopere vouwmessen. De meeste messen in zijn collectie kosten 1000 euro of meer, en dat zijn dan meestal custom modellen van Hinderer en Rockstead. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.