Tom Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Een simpel recept van brood in de vorm van tortilla maken en bakken, d.m.v. een Rocket stove Je kunt het dunne brood zo eten, maar ook met een gerecht oprollen dus een WRAP maken, kan van alles zijn, zIe de recepten link. Het gaat dus om in een zeer korte tijd een plat brood te bakken. De Rocket stove voor NL zijn hier te koop Tortilla recepten http://rethinksurvival.com/posts/how-to-make-bread-in-30-seconds/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Hmm leuk, ga ik denk eens van het weekend met mijn kinderen maken, maar dan gewoon op het gasfornuis. Thx. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Een simpel recept van brood in de vorm van tortilla maken en bakken, d.m.v. een Rocket stove Je kunt het dunne brood zo eten, maar ook met een gerecht oprollen dus een WRAP maken, kan van alles zijn, zIe de recepten link. Het gaat dus om in een zeer korte tijd een plat brood te bakken. De Rocket stove voor NL zijn hier te koop Tortilla recepten http://rethinksurvival.com/posts/how-to-make-bread-in-30-seconds/ Ik moest toch even reageren, want dacht een brood in een paar minuten onmogelijk, net nog broden gemaakt vanavond. Een tortilla is trouwens geen brood net als een fiets geen auto is.. Maar heel goede tip, bedankt! Makkelijker is om een aanbakvrije grote plaat te hebben en ze bij tonnen te maken.. Invriezen kan ook.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lucifer Geplaatst: 12 februari 2013 Delen Geplaatst: 12 februari 2013 Net meteen maar gebakken thx waren lekker met jam en met kaas, wel gewoon op fornuis. Ik heb helaas nog geen rocket stove Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.