Dreutel Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Ik ben in de vorige eeuw wel eens in een hal geweest waar dekens, rijst en medische spullen in grote hoeveelheden lagen opgeslagen voor noodgevallen. Dat spul zou natuurlijk na de koude oorlog opgeruimd kunnen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Ik ben in de vorige eeuw wel eens in een hal geweest waar dekens, rijst en medische spullen in grote hoeveelheden lagen opgeslagen voor noodgevallen. Dat spul zou natuurlijk na de koude oorlog opgeruimd kunnen zijn? Als het er al is dan heb ik het vermoeden dat het niet voor jou en mij bedoeld is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Preppie Geplaatst: 14 april 2013 Delen Geplaatst: 14 april 2013 Calculeren voedsel voorraad . Met links naar excel en pdf. http://foodstoragemadeeasy.net/2009/03/09/long-term-food-storage-calculator/ 1 pound = 0.45359237 kilograms 1 kg = 2.2046 lb Deze lijst is handig om te gebruiken als richtlijn. Individuele voorkeuren kunnen makkelijk worden toegevoegd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.