Ga naar inhoud
GENEGEERD

Fernando Ferfal's bags


DQA

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik Fernando Ferfal's 'surving the economic collapse' binnen gekregen. Duurde een tijdje, aangezien deze op bestelling gedrukt worden in de VS. Het boek is zeker de moeite waard en met name het feit dat Ferfal als primaire ooggetuige een economische ineenstorting heeft meegemaakt, maakt het een goede bron van informatie. Een groot gedeelte van de inhoud van het boek is 'common sense' en bij de meesten wel bekend, maar er blijft genoeg interessante informatie over om het boek zelf aan te schaffen (verkrijgbaar via Amazon.)

 

Desalniettemin heb ik een aantal pagina's voor jullie ingescand, deze hebben betrekking op de samenstelling van de verschillende ''noodtassen' die Ferfal klaar heeft liggen voor bijvoorbeeld dagelijks gebruik en zijn BOB.

 

Fijne dagen!

 

Edit: ik kan de PDF file niet uploaden. Als ik 'beheer bijlagen' aanklik, krijg ik een popup zonder enige tekst. Iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...