Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kerstinkopen en de massa


Sneard

Aanbevolen berichten

Ik ben blij dat ik een prepper ben. Gisteren moest ik nog wel naar de winkel maar had slechts 5 dingen nodig. Het was enorm druk in de Albert Heijn. Tot drie keer toe botste iemand tegen me op en niemand zei sorry. :confused:

En inderdaad, veel schappen waren bijna leeg. Ik wist niet wat ik zag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast gerbewoner

Ook lege schappen zijn me niet opgevallen.

 

Nu is het wel zo dat Albert Heijn soms enorme kortingen vraagt van zijn leveranciers en om druk op de ketel te zetten kunnen ze de verkoop tijdelijk staken. Misschien dat dat is wat jullie hebben gezien. Ik vind dit niet tekened voor een bijzondere situatie. Eerder iets wat ieder jaar gebeurt. Niks om je druk om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We waren ook dit jaar goed voorbereid dus geen last gehad van idioterie in de supermarkt en voldoende voer voor de kerst en de dagen erna.

Maar over hoe mensen reageren als er echt SHTF is..

Wat jaren geleden favo band op tournee, met een aantal streven we om zo dicht mogelijk bij podium een zo goed mogelijke veldplaats te veroveren.....

Dit houdt in: Heel vroeg in de rij met zo weinig mogelijk spullen want er kan niets mee naar binnen.

Genoeg drinken en eten, maar zo uitgekiend dat voordat de hekken opengaan geen toilet bezoek meer nodig is.

De spanning die je voelt vlak voor hekken voor veld opengaan en de hysterie van het rennen om en je wensplaats te bemachtigen....

Het maakte me nog meer bewust en kun je nagaan als er dus echt wat is, hoe het dan moord en doodslag is om water oid te bemachtigen, tot op zekere hoogte beangstigend, maar een mooie oefening dat wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...