Dispar Vulgo Geplaatst: 19 december 2012 Delen Geplaatst: 19 december 2012 Ik heb er nu al twee, van die winkels die niet me zijn gegaan naar het www tijdperk. Kromme zin ik weet het ....... Ik weet trouwens niet of het hier op de juiste plaats staat? Er zijn volgens mij nog een hele hoop dump en outdoor zaken die je niet zomaar in Google oid vind. Is het misschien iets om deze te inventariseren en te "beoordelen" ? Ik heb er al twee te weten De Amerikaanse hal in bunde aan de Maastrichter weg Star 148 in Tilburg aan de bredaseweg Het betreft hier originele dumpzaakjes met een compact assortiment. Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
preppie&kokkie Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Amerikaanse hal : http://www.outdoor-shopping.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2012 Amerikaanse hal : http://www.outdoor-shopping.nl/ Ben ik weer misleid ,1 nul voor de amerikaanse hal gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 20 december 2012 Delen Geplaatst: 20 december 2012 Heb paar jaar in bunde gewoond , leuk zaakje , hoop kleine zooi , mesjes,lampen en zo . Vooral normale kleding en zo . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 er zit er een in velp (arnhem) en natuurlijk de snuffeldump op de amsterdam straatweg in utrecht beide hebben wel een site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maccrey Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Ook een leuk winkeltje ,Biggelaar Dumphandel 0492-363467 Nijverheidsweg 13, 5421WN Gemert . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 16 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Biggelaar ,ben ik geweest, week of twee geleden. gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Biggelaar ,ben ik geweest, week of twee geleden. gegroet En, was het wat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dispar Vulgo Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2013 En, was het wat? Hmmmm............... Chagrijnig personeel 1/2 is army dump en de helft verkopen ze ook bij de timco......... Gegroet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Hmmmm............... Chagrijnig personeel 1/2 is army dump en de helft verkopen ze ook bij de timco......... Gegroet Kijk daar kan ik wat mee.Zet hem onderaan mijn lijstje mocht ik een keer naar een echte winkel willen. Dank je wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.