Belsezar Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Goedemiddag. Zoals de titel al aangeeft, ik zoek een goede draadzaag. Deze zit in vele survivalblikjes maar om nou te zeggen dat ze altijd van goede kwaliteit zijn is een ander verhaal Ik heb op diverse websites gekeken en de reviews lopen uiteen, de 1 geeft aan dit is een geweldig product terwijl een ander over hetzelfde product aangeeft kapot na 1 keer gebruiken. Ik zoek dus een compacte, kwalitatief goede draadzaag. De onderstaande heb ik reeds maar ik deze is wat groot om in een survivalblikje te bewaren. Vij voorbaat dank voor de antwoorden Quote
Roel Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik heb in het verleden enkele merken geprobeerd en allen geven het te snel op. Worden snel bot of breken. Dus gebruik nu enkel nog het kleinste model Silky klapzaag. Als een mes door de boter door vers hout en goed te hanteren. Super Accel, grove vertanding die ook bij droog hout goed werkt. Quote
Belsezar Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Zojuist, Roel zei: Ik heb in het verleden enkele merken geprobeerd en allen geven het te snel op. Worden snel bot of breken. Dus gebruik nu enkel nog het kleinste model Silky klapzaag. Als een mes door de boter door vers hout en goed te hanteren. Super Accel, grove vertanding die ook bij droog hout goed werkt. Zo eentje (van Stihl) heb ik ook in mijn BOB, liever overkill dan een draadzaagje die het snel begeeft Maar ik dacht misschien kent iemand hier wel een goede draadzaag. Quote
Roel Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ze zullen er wellicht zijn, maar ik heb ze nooit kunnen vinden Maar... wie weet? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.