Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Voorbereid op noodsituaties: bekijk de noodpakketen Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)

Okay , onze Handige Harry batsert. Heeft dus ook  een printertje thuis . 
En heeft keurig alles 1op1 uitgeprint van waar scrapmechanic de link heeft geplaatst. 
Vandaar ook die slecht gekozen site naam.   Komt dat door chat gpt ? 

Anyway ik vindt het helemaal prima !

ik vraag me af of je met zo een webshop ook munitie in zou kunnen kopen. Dat zou wel goud zijn .   Aangezien die elke maand duurder zijn geworden .  Zal er toch een hele flinke marge opzitten. 

Ik vraag me ook af waarom je de naam niet hebt veranderd van de flashloader bv van fastloader naar airsoft-gear.  Of kun je dat niet .    Ik weet ook niet of je gratis stl bestanden commercieel mag verhandelen. 

ik heb dat filmpje ook gezien van de orginele maker en de ontwikkeling van die demper . 
@Harry bats22 heb jij daar zelf ook mee geschoten en hoe bevalt dat . 

O nog een tip: ik heb die vlindermes en otf mes ook uitgeprint , misschien is dat ook wel handel . 

aangepast door Roeltest

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...