Harry bats22 Geplaatst: donderdag om 23:32 Geplaatst: donderdag om 23:32 Thanks voor het melden! 🙌 De link werkte inderdaad niet goed. Hier is de juiste: https://airsoft-gear.nl En ja, ik ben de eigenaar van de site. Als jullie vragen hebben over de Vesta Sentinel-upgrades, laat het gerust weten! Quote
Roeltest Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden (aangepast) Okay , onze Handige Harry batsert. Heeft dus ook  een printertje thuis . En heeft keurig alles 1op1 uitgeprint van waar scrapmechanic de link heeft geplaatst. Vandaar ook die slecht gekozen site naam.  Komt dat door chat gpt ?  Anyway ik vindt het helemaal prima ! ik vraag me af of je met zo een webshop ook munitie in zou kunnen kopen. Dat zou wel goud zijn .  Aangezien die elke maand duurder zijn geworden .  Zal er toch een hele flinke marge opzitten. Ik vraag me ook af waarom je de naam niet hebt veranderd van de flashloader bv van fastloader naar airsoft-gear.  Of kun je dat niet .   Ik weet ook niet of je gratis stl bestanden commercieel mag verhandelen.  ik heb dat filmpje ook gezien van de orginele maker en de ontwikkeling van die demper . @Harry bats22 heb jij daar zelf ook mee geschoten en hoe bevalt dat .   O nog een tip: ik heb die vlindermes en otf mes ook uitgeprint , misschien is dat ook wel handel . 1 uur geleden aangepast door Roeltest Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.