Ga naar inhoud
GENEGEERD

Water filters van Aliexpres, Temu en co en NL bedrijven die ze verkopen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Het valt mij op dat er de laadste tijd steeds meer bedrijven zijn die in prep/noodpakket spulen (doorgaans voor veel te veel geld) handelen wat natuurlijk logisch is door de oproepen vanuit de overheid.

Wat mij hierbij nog het meeste opvalt is dat er div bedrijven zijn die de goedkope water filters van aliexpress en temu etc verkopen.

Zijn die filters nu gewoon echt goed of zijn deze bedrijfjes gewoon rucksichtlos en denken ze alleen maar aan de centen en verkopen het zonder dat ze weten of de filters echt goed zijn, we weten tenslotte allemaal dat de qualiteit in china nogal bedenkelijk is in sommige gevallen en om over de eind controles maar helemaal niet te praten

filters.png

aangepast door drempler
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Ik zou het risico niet willen lopen. Ik koop zulke belangrijke zaken altijd van een bekend betrouwbaar merk.

Dat kost meer en dat is ook goed, kwaliteit mag betaald worden. Je leven kan er van af hangen.

Geplaatst:

Ik denk dat het een beetje van 2 kanten is.

De grote merken verkopen waterfilters voor veel geld, maar de matrialen er in zitten kosten veel minder.

Ik denk dat de marge hierop heel groot is.

En daardoor China ze goedkoop kan aanbieden. Maar of de filters van China, de zelfde kwaliteit heeft als de filters van grote merken. Daar twijfel ik aan.

Misschien dat er hier bushcrafters zijn, die hier meer ervaring mee hebben.

Lijkt mij een interessant topic om te volgen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...