Gast Ghost Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Dit moet even vlug want ik ga straks naar de makro (o.a. toiletpapier in de aanbieding, 40 rollen voor 9 euro incl.), maar waar ik mee zit is het volgende: Evian water is ook in de aanbieding, 6 x 1,5 liter voor 3 euro incl. Nu is het echter mineraalhoudend water, is dat geschikt voor koken ? Ik bedoel met aanslag, rare smaakjes die ontstaan tijdens het koken. Het alternatief is Spa, ook mineraalhoudend maar 3 keer zo duur voor dezelfde hoeveelheid.Nu kan ik het zelf uitzoeken, maar moet zo naar mijn werk en om half tien gaan we naar de makro. Ik hoop op een medeprepper die verstand van zaken heeft. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wilderness Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Je geeft zelf het antwoord al! Het enige verschil zit in de prijs... mineralen zitten overigens ook gewoon in leidingwater, alleen in mindere mate. En ja je kan er gewoon mee koken zonder dat je rare smaakjes krijgt. Misschien dat je iets meer aanslag hebt in je pan, maar doet dat terzake tijdens een SHTF situatie? Tenzij je de corveediensten draait Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 @Wilderness: bedankt ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Verschil zit ook in smaak. Zo vind ik evian persoonlijk niet te drinken. En spa is beter te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ghost Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Zo dan, 27 liter water en 80 rollen toiletpapier. Ik zit gebeiteld qua toiletbezoek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 30 oktober 2012 Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Nice one Ghost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.