drempler Geplaatst: 7 december Delen Geplaatst: 7 december (aangepast) Een tijdje geleden kreeg ik een heuze aanbieding op aliexpress... https://nl.aliexpress.com/item/1005007210873582.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.72.1c6879d2zy613L&gatewayAdapt=glo2nld#nav-description De aanbieding op dat moment was 2,87 euro incl. verzending ja vraag me niet hoe het kan. Ik dacht van daar kunnen we geen buil aan vallen ding dus besteld. Een week geleden binnen gekregen en waarempel ontvangst is op de FM zeker niet slecht ik krijg alle locale zenders en veel landelijk zenders. De middngolf (AM) is waardeloos al zul je daar ook niet veel aan hebben aangezien daar in Nederland alleen nog maar hobby zenders op zitten die op het moment dat het nodig is zelf ook wel wat anders te doen hebben als de zender aan de praat houden. Hij werkt op 2 aa batterijen, ik was benieuwd hoe lang hij het hierop uit kon houden dit bleek ongeveer 81 uur te zijn wanneer het volume op ongeveer een kwart stond, wat overigens binnenshuis prima verstaanbaar is. Een prima alternatief dus voor mensen met een krappe beurs, met een beetje geluk krijg je hem weer voor een euro of drie dan kan je incl. batterijen dus voor pak hem beed 5 euro een prima nood radiootje hebben. Een tip, zoek de regionale zender ferquenties op in jou regio en plak deze op de radio of doe een papiertje bij in het doosje. 7 december aangepast door drempler 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerard Geplaatst: 8 december Delen Geplaatst: 8 december @drempler lijkt mij een prima nood Radio voor die prijs 👍🏻 Dit zijn de frequenties van rampen zenders Omrop Fryslân Jirnsum 92,2 RTV Noord Groningen 97,5 RTV Drenthe Assen 90,8 Emmen 99,3 RTV Oost Losser 89,4 Markelo 95,6 Deventer 97,9 Zwollekerspel 99,4 Omroep Gelderland* Arnhem 88,9 Ugchelen 103,5 Ruurlo 90,4 Megen 89,1 Omgeving Tiel 99,6 Radio M (Utrecht) Lopik 93,1 Rhenen 97,9 Omroep Flevoland Lelystad 89,8 RTV Noord-Holland Amsterdam 88,9 Hilversum 88,7 Wieringerwerf 93,9 Radio West Den Haag 89,3 RTV Rijnmond Rotterdam 93,4 Omroep Zeeland Goes 87,9 Vlissingen 98,4 Omroep Brabant Roosendaal 91,0 Loon op Zand 91,9 Megen 95,8 Mierlo 87,6 L1 Radio (Limburg) Roermond 100,3 Emmaberg 95,3 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Briggitte Geplaatst: 9 december Delen Geplaatst: 9 december @drempler & @gerard 👌🏻👌🏻 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.