Ga naar inhoud
GENEGEERD

[lang houdbaar] Smeerkaas zonder koeling


Aanbevolen berichten

Smeerkaas uit de koeling in een kuipje, van vele merken, is een jaar lang houdbaar (op moment van schrijven) en mag buiten de koelkast bewaard worden (zie toelichting merk fabrikant voor bewaren).

 

Als ik nu nieuwe koop, gok ik het er op dat ze zelfs tot minstens 14 maanden houdbaar zijn op een koele donkere plek. 
 

lekker op brood, crackers, in gerechten en etc. 

aangepast door Nachtschaduw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Nachtschaduw wijzigde de titel naar [lang houdbaar] Smeerkaas zonder koeling
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst: (aangepast)

AH eigen merk, Aldi, Echte, Milner Slankie en vast

nog wel meer. Linkjes als voorbeeld waar men het aangeeft. 

 

https://echteboter.com/veel-gestelde-vragen/ Zie kopje: hoe bewaar ik.


https://www.ah.nl/producten/product/wi462691/ah-smeerkaas-20-sambal Zie tekst.

 

Eru zegt van niet, maar als je het proces leest van de fabriek is het identiek hetzelfde als de rest (verkoop techniek denk ik).

 

Ik haal mij wel een paar op van verschillende merken, berg ze op in de keukenkast, en probeer ze dan over een aantal weken wel uit. Eventueel ook een paar die ik nog langer laat staan. 

aangepast door Nachtschaduw
Linkjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam er achter toen ik zag dat mijn kuipje een jaar houdbaar was, en een jaar houdbaar in de koeling kwam niet logisch over dus ben gaan zoeken. 
 

Ondertussen nog meer “kaas” gevonden en zoek nog even door voor een complete lijst. Kaas vind ik erg lekker en er zijn best wel goede mogelijkheden voor een ruim jaar houdbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...