Ga naar inhoud
GENEGEERD

CBD-behandeling


Aanbevolen berichten

Ik heb de diagnostische uitslag twee jaar geleden ontvangen, maar ik ervaar tot op de dag van vandaag nog steeds stress. Ik ben onzeker over de redenen erachter. Ik heb het met mijn ouders besproken en verschillende activiteiten geprobeerd, zoals een boek lezen en wandelen. Ik heb ook met mijn vrienden over deze situatie gesproken en een van hen stelde voor om CBD-bloemen te proberen. Het beheersen en verlichten van deze stress is voor mij bijzonder belangrijk.

Hulp nodig

Logo_PNG_-_copie_78e00aec-2fdd-452e-b8f7-f2f36994080c.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Beste @Vargas

 

Eerst moet je iets aan de oorzaak van de stress doen.

 

Niet een band gaan plakken voor dat je het spijkertje hebt gevonden en er uit getrokken, dan kan je met herstel werkzaamheden beginnen.

 

Wij hebben ontzetten veel erge dingen mee gemaakt kunnen door onze brede ervaring goede adviezen geven, haha wij zijn echte overlevers, en zijn er altijd door eigen inzichten door heen gekomen, en mens kan heel sterk zijn en over de ergste dingen heen komen, dat is echt onvoorstelbaar.

 

Wij hebben nooit onze toevlucht gezocht in genotsmiddelen, of medicatie waar door het helder denken ook mee word verdooft en je verdwaast over straat loopt, wat je nog meer naar beneden kan trekken.

Een stevige wandelingen in de natuur maken kan veel goed doen, en je kan er heel lekker op slapen, waar door je de volgende dag alles beter op een rijtje kan krijgen, doe zoveel mogelijk dingen waar je een goed gevoel aan over kan houden.

 

Iets leuks doen voor je ouders, ze verwennen, soms kan je in de natuur een bosje bloemen voor je moeder plukken, of de tuin wat opknappen, ben je handig kijk of jij je ouders met iets kan verrassen misschien iets waar ze zelf maar steeds niet aan toe komen.

 

En humor dat is een heel krachtig middel om overal de betrekkelijkheid van in te zien en om lol in het leven te houden, dat hebben wij vrijwel elke dag, een ander die dingen van ons zou weten kan zich dat niet voorstellen, een ander was in onze omstandigheden allang opgenomen, maar wij niet wij kunnen genieten van hele kleine dingetjes en weten daar iets groots van te maken.

 

Je kan altijd bij ons terecht voor raad, en aandacht.

We zijn dus ervaringdescundigen op een heel breed vlak.

Wil je eerst wat gegevens uitspitten over ons doorvors het forum, en je komt heel wat te weten, ook hoe je met heel weinig spullen of geld er goed door heen kan komen.

 

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

2024-02-19(11).thumb.png.e975779ade43aeede3f83f173c60e04c.png

 

CBD druppels van de drogist, dat gebruik ik soms ook om nachts weer verder te kunnen slapen,

maar ROKEN in welke vorm dan ook hebben we nooit gedaan.

 

Roken begin er nooit aan het is zo smerig en het maakt ook nog eens je lichaam en hersens verslaaft.

En moet je eens uitrekenen wat je dat in twintig, of vijftig jaar kost.

En verslaaf zijn aan zo'n stink geval, dat doe je toch nooit, ben je er aan verslaaft breek er mee, en je hebt weer een overwinning behaald.

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...