Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie wil meewerken aan een artikel over preppers in Nederland?


Gast Ron Oostveen

Aanbevolen berichten

Gast Ron Oostveen

Mijn naam is Ron Oostveen en ik ben freelance journalist. Ik ben van plan om een artikel te schrijven over preppers in Nederland.

 

Enkele vragen die aan bod komen zijn: Waarom bereiden mensen zich voor? Hoe bereiden mensen zich voor? Neemt het aantal preppers toe sinds de toenemende onrust in de wereld? Het is nog niet duidelijk in welk medium het artikel wordt gepubliceerd. Als de contouren van het verhaal duidelijk zijn dan benader ik een aantal redacties. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar de weekend bijlage van een landelijk dagblad of een tijdschrift.

 

Om het verhaal te kunnen maken kom ik graag in contact met een aantal serieuze preppers die al langere tijd actief zijn. Mensen die mij iets kunnen vertellen over hun drijfveren, hun voorbereidingen, hun ervaringen, etc. Als het mogelijk is dan maak ik graag een afspraak voor een persoonlijk interview. In overleg met de betrokkenen zal ik ook geluidsopnames van het interview maken die later in een podcast verwerkt kunnen worden. Er worden ook foto’s gemaakt. Desgewenst kunnen de geïnterviewde personen onherkenbaar in beeld worden gebracht.

 

Hopelijk wil jij aan het artikel meewerken. Ook kun je me benaderen als je extra informatie wilt voordat je een besluit neemt. Mijn mailadres is mail [at] ronoostveen.nl 

 

Met vriendelijke groet,

 

Ron Oostveen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
12 uren geleden, Madeliefje zei:

Ach iedereen is een prepper.

Ze verzekeren zich massaal voor diverse zaken die ze bijna nooit nodig zullen hebben.

Maar 10liter water en wat eten als backup weg zetten vinden ze raar!!

Mag ik je daar een aantal vragen over stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...