Gast Ron Oostveen Geplaatst: 25 oktober 2023 Delen Geplaatst: 25 oktober 2023 Mijn naam is Ron Oostveen en ik ben freelance journalist. Ik ben van plan om een artikel te schrijven over preppers in Nederland. Enkele vragen die aan bod komen zijn: Waarom bereiden mensen zich voor? Hoe bereiden mensen zich voor? Neemt het aantal preppers toe sinds de toenemende onrust in de wereld? Het is nog niet duidelijk in welk medium het artikel wordt gepubliceerd. Als de contouren van het verhaal duidelijk zijn dan benader ik een aantal redacties. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar de weekend bijlage van een landelijk dagblad of een tijdschrift. Om het verhaal te kunnen maken kom ik graag in contact met een aantal serieuze preppers die al langere tijd actief zijn. Mensen die mij iets kunnen vertellen over hun drijfveren, hun voorbereidingen, hun ervaringen, etc. Als het mogelijk is dan maak ik graag een afspraak voor een persoonlijk interview. In overleg met de betrokkenen zal ik ook geluidsopnames van het interview maken die later in een podcast verwerkt kunnen worden. Er worden ook foto’s gemaakt. Desgewenst kunnen de geïnterviewde personen onherkenbaar in beeld worden gebracht. Hopelijk wil jij aan het artikel meewerken. Ook kun je me benaderen als je extra informatie wilt voordat je een besluit neemt. Mijn mailadres is mail [at] ronoostveen.nl Met vriendelijke groet, Ron Oostveen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 25 oktober 2023 Delen Geplaatst: 25 oktober 2023 Ach iedereen is een prepper. Ze verzekeren zich massaal voor diverse zaken die ze bijna nooit nodig zullen hebben. Maar 10liter water en wat eten als backup weg zetten vinden ze raar!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Ron Geplaatst: 26 oktober 2023 Delen Geplaatst: 26 oktober 2023 12 uren geleden, Madeliefje zei: Ach iedereen is een prepper. Ze verzekeren zich massaal voor diverse zaken die ze bijna nooit nodig zullen hebben. Maar 10liter water en wat eten als backup weg zetten vinden ze raar!! Mag ik je daar een aantal vragen over stellen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterredag Geplaatst: 29 oktober 2023 Delen Geplaatst: 29 oktober 2023 In mijn ervaring is er via dit forum weinig respons op dergelijke verzoeken. Mijn advies .. probeer het via Preppers Nederland Facebook (neem contact op met het beheer) de mensen daar zijn ook wat minder van de Opsec (zoek maar op ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.