Ga naar inhoud
GENEGEERD

Echte HOBBIT-stad in Zwitserland 🇨🇭🧙‍♂️ Sabbione (Zwitsers dorp), en meer over hobbit wonen, waar ik deze topic meer wil verrijken.


JJ&A

Aanbevolen berichten

Ik wil jullie trakteren op een bijzonder filmpje.

En meer over hobbit wonen, waar ik deze topic meer wil verrijken.

 

Sabbione in Zwitserland is een echte hobbitstad. Dit eigenzinnige Zwitserse dorp heeft gebouwen die doen denken aan Hobbiton, de hobbitstad in de film Lord of the Rings. Sabbione is tegen een heuvel gebouwd en sommige gebouwen staan op of onder massieve rotsen. Ga mee op een 4K-wandeltocht door dit unieke Zwitserse dorp en laat je onderdompelen in het speciale gevoel van het leven als een hobbit. Sabbione ligt in de Bavona-vallei in het kanton Ticino. Het is een klein eindje rijden van Locarno en Ascona. Het bekende dorp Foroglio ligt op slechts enkele minuten afstand en is zeker een bezoek waard. Ga voor meer reistips naar Zwitserland naar https://switzerlandinsider.com

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat ziet er toch mooi uit.

297326597_2022-12-24(6).thumb.png.d9d3bb1cb22c462f5b2cd47dd1d56a31.png

Man bouwt eigen hobbithuis voor minder dan €4000 - Het kan WEL

https://www.hetkanwel.nl/man-bouwt-eigen-hobbit-huis-voor-minder-dan-e4000/

 

Hier krijg je een indruk hoe de constructie er uit kan zien.

Hoe bouw je een ecologische hobbit woning? (oldstreettown.com)

aangepast door JJ&A
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...