Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Goedendag, mijn nachtkijker geeft alleen maar zwart zicht. Batterij is vol. Ik hoop niet dat deze stuk is gegaan door blootstelling aan teveel daglicht... heeft iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat er loos is? bvd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Voor zover mij bekend kan dat alleen gebeuren wanneer hij aanstaat en je hem dan aan daglicht blootstelt. Wanneer hij uit is kan -verwacht ik- daglicht geen schade doen. Disclaimer: ik heb geen ervaring met nachtkijkers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 35 minuten geleden, Bekkums zei: Goedendag, mijn nachtkijker geeft alleen maar zwart zicht. Batterij is vol. Ik hoop niet dat deze stuk is gegaan door blootstelling aan teveel daglicht... heeft iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat er loos is? bvd! Ik ken iemand die veel verstand heeft van nachtkijkers ik zal zijn gegevens voor je opzoeken, dan zal ik eerst vragen of het goed is dat ik zijn gegevens aan je geef, dus het kan we even duren. O Prachtig, ook een wens van mij een nachtkijker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 4 minuten geleden, JJ&A zei: Ik ken iemand die veel verstand heeft van nachtkijkers ik zal zijn gegevens voor je opzoeken, dan zal ik eerst vragen of het goed is dat ik zijn gegevens aan je geef, dus het kan we even duren. O Prachtig, ook een wens van mij een nachtkijker. Dat zou echt heel fijn zijn! Ja ik baal er enorm van! Mijn euforie was maar van korte duur helaas 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 39 minuten geleden, Bekkums zei: Goedendag, mijn nachtkijker geeft alleen maar zwart zicht. Batterij is vol. Ik hoop niet dat deze stuk is gegaan door blootstelling aan teveel daglicht... heeft iemand een idee hoe ik er achter kan komen wat er loos is? bvd! Nog een vraagje heb je het toestel overdag aan gehad, of zelfs met zonlicht??? Kan je het toestel ook op de computer aansluiten en dat beeld gebruiken, als hij het dan wel doet, maar wacht maar even af tot we meer weten. Kan je wat foto's op het forum zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Staat er niets in de gebruikshandleiding over het gebruik overdag?? Misschien kan je even zoeken op het internet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 1 minuut geleden, JJ&A zei: Nog een vraagje heb je het toestel overdag aan gehad, of zelfs met zonlicht??? Kan je het toestel ook op de computer aansluiten en dat beeld gebruiken, als hij het dan wel doet, maar wacht maar even af tot we meer weten. Kan je wat foto's op het forum zetten. Ja hij is overdag aan geweest. Er zit geen handleiding bij, op internet werd ik niet veel wijzer. Ik kan hem niet aansluiten op de computer helaas nee 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Nog een tip, het is leuk een stukje over je zelf te vertellen op: je voorstellen topic. Hoeft niet maar is wel leuk, het schept meteen een band. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist, JJ&A zei: Nog een tip, het is leuk een stukje over je zelf te vertellen op: je voorstellen topic. Hoeft niet maar is wel leuk, het schept meteen een band. Ik ga even kijken of dat lukt 😉 Bedankt voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Scheen de zon ook, en was het toestel gericht op een lichte achtergrond?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Dit is het lid https://forum.preppers.nl/profile/1558-frans81/ die veel verstand heeft van nachtkijkers, maar is hier niet meer zo actief. Ik zoek naar meer gegevens, het moet wel goed komen, houd goede moet.😃😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Is dit het toestel: https://www.amazon.nl/Yukon-Spartan-Night-Vision-Monocular/dp/B0002HBOQ0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 2 minuten geleden, JJ&A zei: Dit is het lid https://forum.preppers.nl/profile/1558-frans81/ die veel verstand heeft van nachtkijkers, maar is hier niet meer zo actief. Ik zoek naar meer gegevens, het moet wel goed komen, houd goede moet.😃😉 Thanks! Heb hem een bericht gestuurd! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist, JJ&A zei: Is dit het toestel: https://www.amazon.nl/Yukon-Spartan-Night-Vision-Monocular/dp/B0002HBOQ0 Klopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 9 minuten geleden, JJ&A zei: Scheen de zon ook, en was het toestel gericht op een lichte achtergrond?? Dat was in huis, dus niet veel zon. Lichte achtergrond durf ik niet te zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 1 minuut geleden, Bekkums zei: Thanks! Heb hem een bericht gestuurd! Heeft het ook niet voor een heel kort moment wat gedaan, misschien een stomme vraag kunnen de batterijen er ook verkeerd inzitten?? Ja ik denk een beetje mee. Trouwens het kan we even duren voor dat @frans81 reageert via de oproep, want hij is meer actief op het Prepper-shelters, maar ik moet zijn privé gegevens even opzoeken, en hem even de vraag stellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 24 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Zojuist, JJ&A zei: Heeft het ook niet voor een heel kort moment wat gedaan, misschien een stomme vraag kunnen de batterijen er ook verkeerd inzitten?? Ja ik denk een beetje mee. Trouwens het kan we even duren voor dat @frans81 reageert via de oproep, want hij is meer actief op het Prepper-shelters, maar ik moet zijn privé gegevens even opzoeken, en hem even de vraag stellen. Ik heb de batterij getest, de ledlampjes (“on” en “infrarood”) branden wel. Ik heb hem gekregen, bij mijn voorganger werkte hij wel. Nadat hij hier op klaarlichte dag aan ging, heeft hij het niet meer gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Als je nachtkijker echt kapot is en duur te repareren heeft @frans81misschien ook wel een nog betere voor je tekoop, maar dat is allemaal even afwachten. Hij heeft ook toestellen die door het leger gebruikt worden, of hij ook repareert weet ik even niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 4 minuten geleden, Bekkums zei: Ik heb de batterij getest, de ledlampjes (“on” en “infrarood”) branden wel. Ik heb hem gekregen, bij mijn voorganger werkte hij wel. Nadat hij hier op klaarlichte dag aan ging, heeft hij het niet meer gedaan Geintje was hij eerst van een dominee.😁 Ik kon het even niet laten een geintje tussen door te gooien, ik en mijn maatje hebben altijd veel humor, dat is een krachtig middel op door ellende heen te komen, wij lachen veel.😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ben je trouwens verzekerd en kan je dat misschien vergoed krijgen?? Veel mensen vergeten hun verzekering nog wel eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Ik kan het @frans81 niet vragen jammer genoeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 Hoi @Bekkums Nog even een vraagje heb je toevallig ook een dashboard auto cameraatje die geven ook infrarood licht waar door je het ook nachts kan gebruiken, daar mee zou je het infra roodlicht van je nachtkijker kunnen controleren, of die het wel doen, niet direct richten in de licht bundel zelf anders gaat die ook stuk, maar van je africhten en dan controleren met de dashboard camera. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erny Geplaatst: 24 februari 2021 Delen Geplaatst: 24 februari 2021 3 uur geleden, JJ&A zei: Dit is het lid https://forum.preppers.nl/profile/1558-frans81/ die veel verstand heeft van nachtkijkers, maar is hier niet meer zo actief. @frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic. (Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag). Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen. Bvd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bekkums Geplaatst: 25 februari 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2021 23 uur geleden, Erny zei: @frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic. (Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag). Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen. Bvd. Oke, dank je wel. Hopelijk is er iemand anders die een oplossing weet! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 25 februari 2021 Delen Geplaatst: 25 februari 2021 4 uur geleden, Bekkums zei: Op 24-2-2021 om 17:22, Erny zei: @frans81 Is niet meer actief op dit forum en hij geeft te kennen niet gediend te zijn van dit soort verwijzingen en zal niet reageren op dit topic. (Dit heeft dus persoonlijk niets te maken met @Bekkums en zijn probleem/vraag). Frans verzoekt ook aan JJ om zijn persoonlijke gegevens niet meer door te geven aan derden waardoor er zomaar mensen bij hem aankloppen voor spullen. Bvd. Oke, dank je wel. Hopelijk is er iemand anders die een oplossing weet! Oké @Erny bedankt dit is duidelijk. Sorry @Bekkums ik had je heel graag geholpen, misschien is jou Engels heel goed en kan je de vraag zo stellen op het internet. Of je kan de vraag stellen bij dit bedrijf: https://www.conrad.nl/?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=MijnBedrijf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.