Ga naar inhoud
GENEGEERD

leven als in 1900


Mrsjones

Aanbevolen berichten

@Mrsjones:

Ik vind het echt geweldig wat je doet! Ik zou ook wel met minder elektriciteit willen doen, maar ben nog teveel gewend aan het comfort. Sowieso is de was met de hand doen met straks 2 in de luiers me net iets te intensief ( hou ik minder tijd over om op dit forum te lezen:p) maar ik vind het echt fantastisch dat jij het wel doet :D!

 

dank je wel, het is ook een grote aventuur.maar ik kijk nu voor een oude matag wasmachine met wringer, of anders eentje op gas. wij hebben ook wasbaar luier gebruiken en ik vond het best mee vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper

Ik dacht dat we het er over eens waren dat met een SHTF situatie een nieuwe jaartelling werd ingesteld, waarbij we rekenen in jaren voor of na Dick ? ;-)

 

SMILE

 

BP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...