stuk Geplaatst: 11 augustus 2020 Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 Beste, ik heb momenteel de LUNA nachtkijker type LN-EM1-MS. ik vraag me af of een van onderstaande kijkers een beter beeld geeft in het donker. of misschien sowieso een betere, of minder goede kijker is. Luna Optics LN-DB60-HD 6X50 Of de Luna Optics LN-NVB5 5×50 Premium Binoculaire Nachtkijker is er iemand die kan adviseren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 12 augustus 2020 Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 U werkt niet toevallig voor Luna? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stuk Geplaatst: 12 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 Goedemorgen, zit in de zuivelindustrie, dus nee niet bij Luna. Ik heb nu de LN-EM1-MS, maar vraag me af of een van de andere kijkers een beter beeld geeft. Vandaar .... mvgr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 12 augustus 2020 Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 Haha @OBL-Rien maakt een grapje. Als u echt geïnteresseerd bent in ons forum, en ons is het mooi als u zich voorstelt, dat schept een band. https://forum.preppers.nl/forum/9-voorstelronde/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast OBL-Rien Geplaatst: 12 augustus 2020 Delen Geplaatst: 12 augustus 2020 9 minuten geleden, JJ&A zei: Haha @OBL-Rien maakt een grapje. Als u echt geïnteresseerd bent in ons forum, en ons is het mooi als u zich voorstelt, dat schept een band. https://forum.preppers.nl/forum/9-voorstelronde/ Nee hoor. Ik was bloedserieus! Een eerste post met een merknaam in de titel, en drie modellen in de post zelf? dat ruikt naar sluikreclame! Ik ben nog steeds niet overtuigd dat dit een serieuze vraag is. (misschien heeft hij/zij een webshop erbij?) Als ik moderator was dan zou ik dit draadje verwijderen en de poster vragen om wat meer posts voor hij/zij met zulke specifieke vragen komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.