wandering neone Geplaatst: 12 mei 2020 Delen Geplaatst: 12 mei 2020 8 uur geleden, Cyberian zei: Weet iemand in dit topic trouwens een Europese webshop met goede kwaliteit mylar zakken voor een voordelige prijs? Hier is er één, van de UK, weet niet of ze voordelig zijn: https://www.mylarshop.com/information/about-mylar-shop 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
food prepper Geplaatst: 3 september 2020 Delen Geplaatst: 3 september 2020 Op 5-3-2020 om 10:08, gwoonEva zei: Sorry late reactie... corona drukte enzo Ik heb een inmaakketel gekocht die inmaakt onder druk. (Pressure canner) in europa niet te vinden dus uit usa laten komen. Door onder druk in te maken bereik je 121°C en is alle risico op bijv botulisme (de onzichtbare ziekmaker) verdwenen. Voordelen tov drogen/invriezen zijn voor ons dat alles reeds bereid is, koud te eten, en bijna alles is zo veilig te bewaren (ook vlees). Maar goed, oogst uit eigen tuin, dus een ander plan in basis heeft u meer ervaringen met de werking van de pressure canner ? ik heb er veel gemak van, gehele maaltijden uit en pot vlees,groenten, en aardappel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gwoonEva Geplaatst: 15 september 2020 Delen Geplaatst: 15 september 2020 heeft u meer ervaringen met de werking van de pressure canner ? ik heb er veel gemak van, gehele maaltijden uit en pot vlees,groenten, en aardappel. Nou ik gebruik m nu een aantal jaar. Dus redelijk wat ervaring en kennis. Wat wil je weten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.