Ga naar inhoud
GENEGEERD

What's App Bushcraft groep


JohnVonSchutz

Aanbevolen berichten

Wat mij nog wel eens overkomen is dat ik ergens ben waar ik iets zie of doe maar dan ontbreek net even de kennis of inspiratie om er daadwerkelijk iets mee te doen.

Dus toen had ik het er met Gamble over om een what's app groep te beginnen. Dan kunnen we veel makkelijker info,kennis, filmpjes en foto's delen.

 

Op dit forum ben je natuurlijk een stuk anoniemer dan in een whats app goep want je nummer is bekend. Om nou niet iedereen jouw telefoonnummer te laten zien lijkt het me een goed idee om als je in deze groep wilt mij een pm te sturen met je telefoonnummer zodat ik je in de groep kan doen.

 

Waar ik ook geen zin in heb is om iemand die net op het forum is met andere bedoelingen dan een serieuze bushcraft prepper toe te laten. Lijkt me dan ook wel redelijk om minimaal 100 posts te hebben gepost voordat je erin kan.

 

Laat maar weten wat jullie ervan denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zelf was ik in het begin ook aangesloten bij een nood whattsapp groep waarbij het initatief ook van het preppers forum afkwam.

De berichten met serieuze calamiteiten werden daarbij absoluut niet serieus genomen en lacherig over gedaan en ondertussen kreeg je een aantal berichtjes met mensen die alleen even gedag wilde zeggen waardoor je iedere keer een vals alarm kreeg als melding omdat je toch graag er snel naar wilt handelen wanneer je zo een serieus berichtje kan krijgen.

Daardoor vind ik het persoonlijk wel prettig dat je minimaal 100 post moet hebben om toegelaten te worden want op een gegeven moment merkte ik dat er zelfs mensen bij zaten die nog niet eens op het forum lid waren en daar pas ik nu wel een beetje voor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...