JohnVonSchutz Geplaatst: 6 oktober 2014 Delen Geplaatst: 6 oktober 2014 Ik heb een paar mooie stukken hout liggen maar een stuk taxus heeft deze vorm ( . Maar voordat ik eraan ga beginnen vraag ik met af welke kant ik hem op wil laten buigen, in de boog vorm die hij al heeft of ga ik hem de andere kant op buigen zodat hij meer snap back krijgt. Wat denken jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Hey John. Ligt er ook aan hoe je stuk hout is. Als ik een boog maak......Stel je nu even een cirkel voor snij ik die in vieren. Dus dat je vier kwarten hebt zeg maar en dan buig ik altijd van de hart van de stam naar de bast toe. Beetje vage uitleg misschien hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 1 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2014 Ik snap hem. Thx. Ik denk ik hem tegen de natuurlijke buiging ga buigen. Ik zal wel even foto's maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten