homerun Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 beste jonge mede preppers. IamLordx gaan kamperen waarschijnlijk in de meivakantie maar dat is nog niet zeker. we zouden het leuk vinden als er nog meer (jongen) preppers. zouden kunnen komen. waarschijnlijk zal dat in Gilze (camping houteveld) plaats vinden mvg homerun Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 leuk ideee, maar ik weet niet of ik zal komen... ik ben nieuw op dit forum ook, naja een maandje en ik ken jullie allemaal niet zo heel goed nog, dus ik weet niet, maar zal erover nadenken (: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2014 lijkt me leuk. maar als ik je een ding kan vertellen is dat op de SC meestal een geweldige sfeer hangt met allemaal gelijk gestemde en ik denk dat je het super leuk zal vinden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 okeey, haha lijkt me indd heel gezellig ben je er wel is eerder geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2014 ja ik ben in SC vlaanderen samen met mijn moeder even een dag bezoekje geweest. en die vroeg aan mij wanneer de volgende was toen zei ik dat is gilze. toen zei ze wil je overnachten zei ik tuurlijk en nu mag ik 3 dagen er naar toe gaan. en sinds vlaanderen verheug ik me al op gilze:o dus ik ben nu al verslaafd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 dat is echt leuk jaa (: ik snap waarom je verslaafd bent haha maar is dat ook niet eng? ik bedoel, al die mensen ontmoeten die je eigenlijk alleen via internet kent enzo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 trouwens, ik wil geen grammar nazi zijn ofz maar het is meeting xD t lijkt net alsof t over een slachterij gaat ofz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 Ach @little dat is gedeeltelijk wel zo, ik heb @homerun al een paar keer gezien, toch denk ik dat het wel goed is om mensen te ontmoeten die je later verder kunnen helpen. Woon je toevallig in rotterdam? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 15 september 2014 Delen Geplaatst: 15 september 2014 ik woon in het noordoosten (: het is inderdaad goed mensen te ontmoeten die ook aan preppen doen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 aahh dat is wel ver van rotterdam XD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 jaa inderdaad, zo'n 2 uurtjes met de auto is het geloof ik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 ja dat is best een eindje rijden het valt me wel op dat jij, ik en MP de enige die echt online van de jonge preppers Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 volgens mij zijn er ook niet zo heel veel jonge preppers, vooral volwassenen op dit forum ik voel me daarom wel beetje in de minderheid xD (misschien heb ik daarom wel Little gekozen haha) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 ja dat kan zo zijn haha. maar ik hoop dat je eens langskomt op een SC Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 ik hoop het ook ^^ ik zag ook iets over sc nunspeet, dus als er daar een event komt zal dat de sc zijn waar ik naartoe kom (ik woon daar nog geen halfuurtje vanaf) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 aaahh dat is al beter. dan hoop ik je daar een keer te zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 ja dan kunnen we daar meaten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 ja maar als er dan ebola uitbreekt dan ga ik denk ik toch voor de Bug out of ik moet een goede schuilplek hebben gevonden in huis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 ik zou als ik jou was toch een bug in doen, zeker als het om ebola gaat stel je de situatie voor: er is een grote pandemie van ebola en alle huizen moeten in quarantaine, dan moet je dus thuis blijven misschien zullen ze zelfs mensen neerschieten als ze de quarantaine willen ontsnappen (zoals ze ook in liberië deden/doen) dan heb je dus de kans om neergeschoten te worden en om ebola te krijgen, dus ik zou liever thuis blijven... en over de schuilplek, je kan als er mensen binnen komen in een kast boven verschuilen of onder je bed (klassieke plek ^^) maar die mensen die je gaan plunderen worden miss ook wel neergeschoten als er toch geplunderd wordt komen ze meestal voor het eten, en zullen ze hopelijk geen mensen gaan zoeken in het huis (ook uit angst om besmet te worden lijkt me) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 zelf heb ik een kist op me kamer waarin ik zo in kan duiken, dus als er inbrekers zullen zijn dan ga ik me wss daar verstoppen xD Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 16 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2014 ja ik heb ook een kledingkast. en onder die kast is een kleine ruimte waar ik voedsel in kan stoppen. of de kruipkelder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 16 september 2014 Delen Geplaatst: 16 september 2014 Als je je snel moet verstoppen lijkt kruipruimte me wel moeilijk, tis ook super ranzig daar, en zoals wordt gezegd is het een ruimte waar je moet kruipen om vooruit te komen, hier zijn ook veel beestjes.. zoals spinnen en pissebedden (miss kakkerlakken en maden als het vochtig is >.<) ik zou in je kledingkast dan verstoppen ofzo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 17 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2014 ja dat is ook waar. en bedankt voor de tip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 eh ik ben vegetarier dus kan ik niet naar een meat ing komen even serieus : is enkele uren reizen vanaf bij mij dus weet niet of ik kan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Little Geplaatst: 17 september 2014 Delen Geplaatst: 17 september 2014 ik weet ook nog niet of ik kan hoor, me ouders zullen hier sws heel negatief over zijn (ze vinden alles wat met preppen te maken heeft overbodig en onnodig enzo... en ze willen niet dat ik mensen van internet meet, dat is nmlk wel is eerder btje fout gegaan xD) ze zullen me dan zeker niet gaan brengen dus dan moet ik met de trein gaan ofzo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten