creske Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Heb via via een mooie Singer op de kop kunnen tikken. Hij werkt perfect, en zo stil! Hij staat in een kastje, dat bergt netjes op. Laat ik er effe mee pronken. Zie net dat er al terug wat stof op ligt. De nieuwe riem is besteld, en ik wacht geduldig op de levering. Kan ik de machine meteen eens goed testen, ik kan niet wachten!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 22 april 2014 Delen Geplaatst: 22 april 2014 Super Creske. Zo mooi vind je ze niet gauw meer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 Some guys/girls have all the luck Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2014 Eigenlijk zonde om hem in het kastje op te bergen, hè? Zit je te kijken naar die stomme plant er bovenop en zie je niks van die mooie machine. Maar ja, anders wordt hij zo stoffig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
creske Geplaatst: 23 april 2014 Delen Geplaatst: 23 april 2014 M'n vriendin vroeg me wat dat lelijk kastje daar stond te doen. Blijkbaar is het niet vanzelfsprekend dat er een naaimachine inzit. Goed verborgen, en ik kan het blad voor andere dingen gebruiken (staat in m'n was/hobbykamer) Maar ze staat er wel vaak te pronken hoor (vooral voor mezelf)!! Mijn omgeving begrijpt niet waarom ik zo'n lelijke ouderwetse naaimachine zou kopen. Daarom hou ik ze maar geheim. Moest ik nog zo'n tip krijgen, laat ik het jullie weten. Ze zei dat ze wel meer van die machines over de vloer krijgt. Als je op 2dehands.be kijkt vind je er ook wel mooie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 23 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2014 Ik laat hem na een klusje ook graag nog even staan. Maar ingeklapt vind ik het kastje op zich ook best mooi met dat houtsnijwerk, maar mensen die niet van vintage houden, die vinden dat dan misschien weer niks. Tegen mensen die niets van preppen begrijpen, zeg ik maar dat ik van vintage hou. Dat zit niet eens zover van de waarheid vandaan, maar ik heb mijn vier mooie machines wel degelijk om te kunnen gebruiken. Veel plezier met je mooie nieuwe aankoop! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten