12gauge Geplaatst: 4 april 2014 Delen Geplaatst: 4 april 2014 JA dat klopt, dit was een opruiming zeg maar een voorjaarsschoonmaak. In geen enkel geval bedoelt op mensen op hun teen te trappen. Er waren veel inactieve leden, dus een schone lei met mensen die nog online leven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2014 Is het misschien verstandig om de groep op te splitsen, zodat elke provincie eigenlijk zijn eigen groep heeft ? Lijkt me wel logischer eerlijk gezegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 de vorige gecombineerde meeting was er 6 man ofzo als we dat gaan splitsen blijft er helemaal geen kut meer over compleet opheffen is misschien een beter idee maar daar zal ik een topic over maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 7 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2014 Yes dat had ik inderdaad een beetje door, maar er zijn wel weer een aantal actieve Gelderlanders bij gekomen. Dus het leek mij een goede, omdat Gamble Flevoland ook een nieuw leven in geblazen heeft. Om dat eigenlijk hetzelfde te doen met Gelderland, Zo krijg je bijv ook weer spontane acties zoals van Rumble & Scratch, en gaat het overleggen binnen de groep actieve leden misschien ook wat makkelijker. En kunnen we misschien ook specifieke info prep gerelateerd delen binnen de groep, het is maar een idee uiteindelijk. En we zullen wel zien wat ze willen. Doe met veel plezier SC Nunspeet dus misschien moeten we de naam switchen naar SC Gelderland ( De Parel Van De Veluwe ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten