GuywithAplan Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 Er zijn vele soorten bogen en vele matriale die je kunt kiezen om een boog te maken. Je kunt kant en klare pakketten bestellen om je eigen longbow te maken, of zelf hout uitzoeken en laten drogen (lang proces maar geeft erg veel voldoening) De boog die ik van een pakket heb gemaakt op me 16de heb ik nog steeds en schiet nog erg goed. Heb ook pvc bogen gemaakt gewoon om het te proberen en ze schieten verbazing wekkend zuiver. houtenboog: http://tbows.nl/zelf-bogen-maken/ pvc bogen bron youtube: )( )( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2014 Ik ben begonnen aan mijn 5de boog. Van de eerste 4 heb ik er nog 3. Mijn eerste was een survival boog gemaakt uit een eiken tak. Ik vond dit zo leuk dat ik meer bogen ben gaan maken maar dan uit de stam ipv takken. De boog die ik nu maak is voor mijn oudste zoon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten