GuywithAplan Geplaatst: 20 december 2013 Delen Geplaatst: 20 december 2013 Woon nu zins een paar maanden op mijn BOL en heb hier een eigen schietbaan gemaakt met 5 blazoenen ,op verschillende afstanden 10mtr,18mtr,25mtr,30mtr en 45 mtr. Het zit ook in de planning om 3d doelen nog te gaan plaatsten. hoor graag hoe jullie het doen als je niet meer bij een vereniging zit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 4 januari 2014 Delen Geplaatst: 4 januari 2014 Ik zit niet bij een vereniging maar schiet hier een daar op een voetbal veldje. De laatste tijd op korte afstand in de tuin. Ik gebruik een oude 20 liter soort jerrycan die ik gevuld heb met een klamboe. Maar ik zag gisteren deze dus ik denk dat ik maar zo iets ga maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2014 zeker een mooi DIY target Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten