Ga naar inhoud
GENEGEERD

Popcorn machine voor kinderen (aka) de popcorn-stove


konijn

Aanbevolen berichten

Nergens op het forum iets kunnen vinden over hoe en wat kinderen, deze zullen het waarschijnlijk ook wel overleven welke SHTF er ook mag gebeuren.

Misschien is dit topic hier niet op zijn plaats maar dat zien we dan wel weer, zoniet dan ben ik er zojuist 1 begonnen.

 

Kinderen blijven kinderen vandaar deze download over hoe je van een blikje en een kleerhanger een popcorn-stove kunt maken.

 

popcorn-stove

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 11 maanden later...

@MyronPrps, ik denk dat dit ongeveer degene is die @hamster wilde laten zien: http://www.scoga.nl/scouting/index.php?Popcorn-maken

ik denk dat de klerenhanger zo'n ding van ijzerdraad was en dat daarmee dan het onderstel werd gemaakt. of het blikje met mais en olie werd in het vuur gezet en als het uitgepoft was werd het met een klerenhanger er weer uitgevist aan het lipje bijvoorbeeld. het leek mij ook leuk om de link van hamster te bekijken maar ik denk dat er iets misging bij hem, of het is al verwijdert, dat kan ook natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...