hamster Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 hoi preppers Hier een volledige samenvatting van hoe je vuur kunt maken welk materiaal het beste is etc etc , Het is in een docx betand dus eventueel kun je dingen toevoegen en of verbeteren. download versie 2 nu met vuurpomp elk commetaar is welkom klik hier Hamster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Vandaag heb ik een vuurboog gemaakt van olijf. Nu vroeg ik me alleen wel af of olijf wel geschikt is als boog ( anders kan ik er nog een spindel van maken) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 @Vempain dit antwoord moet ik je schuldig blijven olijf is namelijk niet een echte nederlandse veel voorkomende boom , maar over een aantal weken geniet ik van een vakantie in griekenland als ik daar wat hoor/zie laat ik je het weten. hamster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Het was inderdaad een olijf boompje die hier in de tuin de winter niet heeft overleefd Maar vond het nog zonde om deze in het vuur te gooien als ik er nog iets van kan maken:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 niet geschoten is altijd mis zeggen ze toch? zou zeggen probeer het en deel je bevindingen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 23 april 2013 Delen Geplaatst: 23 april 2013 Olijf was achteraf toch niet zo een goed idee, bij de eerste beweging om in te branden klapte mijn boog al in tweeën :odus nu weer op zoek naar een ander mooi stukje hout van een andere houtsoort Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sunnysuzanna Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 ook hier geen werkende link...Is dit geen actieve groep meer? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 10 juli 2014 Delen Geplaatst: 10 juli 2014 daar lijkt het wel op, maar kan iemand mij uitleggen wat een vuurboog is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2014 @Konijn: Plaatje geleend van dutchbushcraft.nl / Ray Mears Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten