Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vuur van A tot Z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi preppers

Hier een volledige samenvatting van hoe je vuur kunt maken welk materiaal het beste is etc etc ,

Het is in een docx betand dus eventueel kun je dingen toevoegen en of verbeteren.

download versie 2 nu met vuurpomp elk commetaar is welkom klik hier

Hamster.

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:

Vandaag heb ik een vuurboog gemaakt van olijf.

Nu vroeg ik me alleen wel af of olijf wel geschikt is als boog ( anders kan ik er nog een spindel van maken)

Geplaatst:

@Vempain dit antwoord moet ik je schuldig blijven olijf is namelijk niet een echte nederlandse veel voorkomende boom , maar over een aantal weken geniet ik van een vakantie in griekenland als ik daar wat hoor/zie laat ik je het weten.

hamster.

Geplaatst:

Het was inderdaad een olijf boompje die hier in de tuin de winter niet heeft overleefd :( Maar vond het nog zonde om deze in het vuur te gooien als ik er nog iets van kan maken:D

Geplaatst:

Olijf was achteraf toch niet zo een goed idee, bij de eerste beweging om in te branden klapte mijn boog al in tweeën :odus nu weer op zoek naar een ander mooi stukje hout van een andere houtsoort :p

• 4 maanden later...
  • 9 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...