hamster Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 hey preppers Onderwerp wordt al besproken op het forum, hier dan een kant en klare printversie 6x A4 met duidelijke beschrijving en foto's hoop dat het een aanvulling is voor sommigen. zoals gewoonlijk weer te downloaden bij speedy link--> alcohol stove Hamster. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 23 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2013 Ik heb gisteren mijn eerste 4 liter gedestileerd. Ik hou uiteindelijk 30 cl over. Helaas heb ik geen alcoholmeter dus ik gebruik gewoon maar de brand proef. Ik zit eraan te denken om het in een flesje te doen en er wat kruiden of zo erbij te doen, iemand ideeen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Uiteindelijk een alcoholmeter gekocht en nog wat meer gedestilleerd. Nu heb ik 63 procent alcohol een er een takje rozemarijn bijgedaan. Gisteren even een klein nipje genomen maar moet zeggen dat het wel een beetje vreemd is met de rozemarijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten