Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Bonen. Veel bonen in blik. Hence the name Blik(voer) op oneindig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 22 februari 2013 Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Omdat is geen fan van Blikvoer ben (sorry Oneindig, daar bedoel ik jou niet mee), het ik wel bonen in potten. Droge bonen wil ik ook nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
samurai Geplaatst: 27 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2013 Ik ben er nog niet over uit wat ik prep, ik weet wel dat ik veel zelfgemaakte geweckte jam maak (gewoon al zo maar ook voor preppen tandje omhoog) en veel gedroogde bonen als prepmiddel. Daarnaast alles wat gedroogd op te slaan is. En chutneys, eigenlijk alles wat langer dan een jaar houdbaar is qua wecken. Ik ben ook geen blikvoer prepper, meer door dagelijkse niet-noodzaak. Ben wel nav vraagje hier wel zaken gaan preppen als melkpoeder etc..blijft moeilijk..ook al kan ik nu rondkomen met tuin, zoals iemand zei, straks heb je niks meer aan je tuin, dus zit daar flink over na te denken..enigste echt goede wat ik me bedenk is vitamine rijk en calorierijk fruit te drogen en te sealen.. Maar het is nog een denkproces bij mij.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten