Emmy Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Beste Singer-Gekkies, Vanaf 18 februari a.s. is het naaigaren bij de LIDL in de aanbieding. Voor nog geen vijf euro een enorme doos met klossen van allerlei kleuren. En zo te zien hebben ze ook scharen. Emmy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 14 februari 2013 Delen Geplaatst: 14 februari 2013 Dank je Emmy. Heel belangrijk om voldoende garen in huis te hebben. Ik zie bij een langdurige shtf een enorme markt ontstaan voor het innemen van kleding. Ik hoop dat een hongersnood ons bespaard blijft, maar eten gaat wel heel duur worden. En dan gaan de bollen zoals ik toch wel wat afvallen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 24 oktober 2013 Delen Geplaatst: 24 oktober 2013 http://www.mijnpakkiean.nl/index.php?lang=_nl&f=ad&id=1827 Ik droom nog van zo'n ouderwets garenkastje. Helaas zijn ze erg prijzig er wordt op gejaagd op Marktplaats. Vooral op de relatief onbeschadigde. En die wil ik natuurlijk en dan helemaal vol stoppen met garen. Laat de shtf dan maar komen. En onderhand geniet je van het mooie zicht op je kastje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten