deborahvv Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 hoi allemaal, ik zou graag 2 lifestraws bestellen maar ze leveren alleen maar binnen nederland. is er mss iemand die ze voor mij wil bestellen en na belgie wil versturen? ik betaal natuurlijk alles terug. groetjes deborah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Doe een gezellig dagje Maastricht of Breda...zit vast wel zo'n ANWB shop. Geld uitgeven in Nederland stimuleert onze economie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deborahvv Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 ik jullie economie stimuleren terwijl de onze onderuit gaat? hahaha nee nee, heb al via een collega kunnen regelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 9 augustus 2012 Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 Ik heb me de lifesaver 4000uf besteld en laten leveren naar Belgie. Werd afgeleverd bij de buren, maar voor de rest geen probleem. Is qua filtratie een veel beter product dan de lifestraw in mijn ogen, kost ook wat meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deborahvv Geplaatst: 9 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2012 hoi wodan, het is maar om in mn bob te steken, als extra voor thuis heb ik een waterfilter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.