Ga naar inhoud
GENEGEERD

Camping - Kiezen


prepperpappa

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...
Gast Heksenboot

Okee, het wordt dus:

 

Hoeve aan de weg - Oude Willem

 

http://www.hoeveaandenweg.nl/

 

Maar er ligt ook nog een mini-camping pal naast, voor de liefhebbers.

Een boer met een paar plekjes, maar waarschijnlijk ook ruimte op het weiland voor boogschieten en vuurtje.

 

Dat ga ik nog even navragen...

 

Het gaat gebeuren voordat het Pinksterweekend losbarst, want dan wordt de camping overspoeld door toeristen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@Heksenboot is idd wel een beetje vreemde naam ja. maarrrrrrrr..de eigenaar leek me wel een geschikte vent en plekken waar je mag fikkie stoken (in de tent zelfs) en boogschieten moeten de moeite waard zijn.. als de rest van het terrein dan nog gebruikt mag worden voor een beetje buiten spelen is het helemaal mooi :) en als we pech hebben komen we welopgevoed en in het gareel naar buiten :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner

Hoe is het met reserveren? Als ik kom kom ik zonder tent. Slaap gewoon buiten eventueel onder de tarp. Is daarvoor ad-hoc een plekje te vinden? Hoe niet gratis natuurlijk maar ben niet zo van een camping reserveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot

Ik denk dat ik na het weekend van 27 januari, een poll ga beginnen over kamperen in mei.

De lokatie zal dan waarschijnlijk gewijzigd worden.

 

1. Omdat het nu openbaar is en daar houd niet iedereen van.

2. Omdat we hebben gemerkt, dat de nadruk gaat liggen op activiteiten zoals boogschieten. Daar weet ik een leuk plekje voor, als het meezit.

 

Dus ga ik op zoek naar een camping in de buurt van dat plekje.

 

Reserveren wachten we dus even mee, want dan kunnen we als groep gaan, op 1 veld.

Als iemand tussen de tenten gaat liggen, is dat geen probleem, daar hoef je niet voor te reserveren, Gerbewoner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Camping Slot Cranendonck in Brabant.

Het zou kunnen dat ik daar ook sta en het zou kunnen dat ik weet dat die camping midden in een bosgebied ligt en een zeer grote eigen visvijver heeft. ;)

Er schijnen hertjes rond te huppelen in het bos en er lopen heeel veeel konijnen en eekhoorns (ook op de camping)

Voordeel is het vlees maar nadeel is dat konijnen je hele moestuin op eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...