Gast Jager Geplaatst: 14 december 2012 Delen Geplaatst: 14 december 2012 Het is de bedoeling dat het in the middle off nowhere is keeper:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Wegens omstandigheden mijn afspraak met Jager verplaatst naar de 22e. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Als we dan niet allemaal dood zijn he Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 Dan hebben wij een primeur: Zombie Camping Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 december 2012 Delen Geplaatst: 17 december 2012 lol... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Okee, het wordt dus: Hoeve aan de weg - Oude Willem http://www.hoeveaandenweg.nl/ Maar er ligt ook nog een mini-camping pal naast, voor de liefhebbers. Een boer met een paar plekjes, maar waarschijnlijk ook ruimte op het weiland voor boogschieten en vuurtje. Dat ga ik nog even navragen... Het gaat gebeuren voordat het Pinksterweekend losbarst, want dan wordt de camping overspoeld door toeristen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Laten we het weekend (vrijdag zaterdag en zondag) aanhouden voor het pinksterweekend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Okee, dat is dus 10 - 11 - 12 mei 2013. http://www.hoeveaandenweg.nl/ En http://www.svrcampingdebosrand.nl/ Wie gaat er mee? We moeten even iedereen pm'n, denk ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Adrie waar bent u? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Nog een mogelijk adres voor op de lijst. http://www.inhetgareel.nl/recreatie ik ben nog niet wezen kijken maar de eigenaar kwam ik in de dumpzaak tegen en leek een aardige man. lijkt of er voor groot en klein wel wat te doen is daar groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Tipi's en boogschieten. Dat is een mooie. Dank je wel Castaway. Gekke naam wel: In het Gareel. Beetje sarcastisch neem ik aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 @Heksenboot is idd wel een beetje vreemde naam ja. maarrrrrrrr..de eigenaar leek me wel een geschikte vent en plekken waar je mag fikkie stoken (in de tent zelfs) en boogschieten moeten de moeite waard zijn.. als de rest van het terrein dan nog gebruikt mag worden voor een beetje buiten spelen is het helemaal mooi en als we pech hebben komen we welopgevoed en in het gareel naar buiten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Hoe is het met reserveren? Als ik kom kom ik zonder tent. Slaap gewoon buiten eventueel onder de tarp. Is daarvoor ad-hoc een plekje te vinden? Hoe niet gratis natuurlijk maar ben niet zo van een camping reserveren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 15 januari 2013 Delen Geplaatst: 15 januari 2013 Genoeg bos in de omgeving Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Ik denk dat ik na het weekend van 27 januari, een poll ga beginnen over kamperen in mei. De lokatie zal dan waarschijnlijk gewijzigd worden. 1. Omdat het nu openbaar is en daar houd niet iedereen van. 2. Omdat we hebben gemerkt, dat de nadruk gaat liggen op activiteiten zoals boogschieten. Daar weet ik een leuk plekje voor, als het meezit. Dus ga ik op zoek naar een camping in de buurt van dat plekje. Reserveren wachten we dus even mee, want dan kunnen we als groep gaan, op 1 veld. Als iemand tussen de tenten gaat liggen, is dat geen probleem, daar hoef je niet voor te reserveren, Gerbewoner. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Wanneer het weekend voor Pinksteren utgekozen wordt, 10, 11 en 12 mei, dan neem de 9e mei ook mee (Hemelvaart). Lekker lang weekend:cool: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Gelijk heb je Lion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Nog wat alternatieven in Drenthe, camperen bij de boer.. Weet nog niet of deze geschikt zijn zal ze in een later stadium eens per stuk bekijken. Maar misschien zit er eentje tussen die een vd andere leden al kent? http://www.kamperen-bij-de-boer.com/boerencamping-drenthe.html Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Kom even stemmen allemaal: http://preppers.nl/forum/threads/4438-Kamperen-Shelter-Camping-10-11-12-Mei-2013 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepperpappa Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2013 Camping Slot Cranendonck in Brabant. Het zou kunnen dat ik daar ook sta en het zou kunnen dat ik weet dat die camping midden in een bosgebied ligt en een zeer grote eigen visvijver heeft. Er schijnen hertjes rond te huppelen in het bos en er lopen heeel veeel konijnen en eekhoorns (ook op de camping) Voordeel is het vlees maar nadeel is dat konijnen je hele moestuin op eten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten