Gast Dick Berts Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Zowaar een schoenmaaksters naaimachine op Marktplaats. Zelf je schoenen maken, dat scheelt een hoop geld dames. Ik heb weinig verstand van deze machines. Wat ik wel interessant vind, is de slechte foto, waardoor er vermoedelijk weinig bieders komen. Deze machines zijn in de VS onbetaalbaar aan het worden. Ik zie ze voor 800 dollar en meer weg gaan. Hier koop je ze voor 75-100 euro met een beetje mazzel. Er is een detail waardoor het mogelijk toch om een heel goede machine zou kunnen gaan. Deze machine heeft zijn oorspronkelijke lade nog. Die laatjes zijn bij negen van de tien machines weg. Vergelijk het met ons inmiddels beroemde glimmende vliegwiel bij de gewone Singers. Herkennen we dat op een slechte foto, dan denkt een Singer gekkie: Kans! 599800208 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 30 september 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2012 Supermooi ding, zou alleen niet weten wat ik ermee moet (is op zich niet zo heel belangrijk, dat vind je wel uit als je ermee bezig gaat) maar.. erg ver weg voor mij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten