popeye Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 waarschijnlijk heeft popeye jouw inschrijvingsdatum over het hoofd gezien;) Inderdaad, Ik had niet zo gauw gezien dat @fightermo al sinds september 2014 lid is:o. Heb mijn welkoms riedel verwijderd aangezien hij wel zal weten hoe het forum werkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 18 november 2015 Delen Geplaatst: 18 november 2015 Inderdaad, Ik had niet zo gauw gezien dat @fightermo al sinds september 2014 lid is:o. Heb mijn welkoms riedel verwijderd aangezien hij wel zal weten hoe het forum werkt. Kan eens gebeuren;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fightermo Geplaatst: 18 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2015 @popeye Ah zo ik vond het al vreemd. Maar er was gelukkig alleen maar goeie bedoelingen haha:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.