Gast idefix Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 wie van de forum leden heeft een IFAK "individual First Aid Kit" en wat hebben jullie als inhoud erin zitten ? ik heb deze voor mijn vrouw gekocht voor in haar edc. voor de medisch onderlegde menschen onder ons , wat zijn de must haves in deze pouch ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
styx Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 Mooie rugzak. Ik denk dat je beter kan googlen op inhoud van een ehbokoffer. verstuurd per postduif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DRD28 Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 ik heb er een cat in, een paar noodverbandjes , een israelian bandage en een aldi ADAC verbandrol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 10 november 2015 Delen Geplaatst: 10 november 2015 Als het voor een EDC is heb ik eigenlijk in ieder geval altijd wel wat zakdoekjes, pleisters, pincet en verkoelende gel bij me. Een keer mezelf aan een winkelwagentje opengehaald die stuk was bij een supermarkt en daar aan de kassa een pleister gevraagd en kreeg daar het antwoord daar beginnen we niet aan anders kunnen we wel bezig blijven met mensen die gratis pleisters willen hebben en moest ik maar uit de supermarkt een doosje pleisters kopen:mad: (wat ik weigerde en liet de boodschappen staan en ben weggelopen) Ook bijvoorbeeld kun je maagneutralisatie tabletten, anti allergie tabletten, diareeremmers (met norit kun je ook eventueel wat water zuiveren) en pijnstillers bij je IFAK doen, deze ongemakken kunnen altijd zeer onverwachts opkomen en dan is het fijn dat je het direct kan gebruiken wanneer dat nodig is 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.