deimos Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik kan niet goed inschatten of er belangstelling voor is ,maar ik post hem toch maar even Raw style riem gemaakt uit 4 mm dik tuigleer, nat gevormd, 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik hou daar wel van. Mooi hoor. Ps wat is tuigleet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik hou daar wel van. Mooi hoor. Ps wat is tuigleet? Ik gok op tuigleer;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deimos Geplaatst: 18 oktober 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Tuigleer wordt gebruikt voor paardentuig en zadels...en sheaths en riemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roodhaar Geplaatst: 18 oktober 2015 Delen Geplaatst: 18 oktober 2015 Prachtig gemaakt! Complimenteten hoor! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 mooi werk ik denk dat iemand die de traditionele old school woodsman style heeft dit zeker wel kan waarderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.